Thursday 2 June 2011

Entri : Mama Long..!!! jom g main keta.. :)

Yang Arif :)


Assalamualaikum,
Lama rasanya dah x update blog ni.. dah bersawang pun.. nasib baik ar Zuha selalu g jengok blog
yg x berapa nih.. cewahh..hehehe..


Entri kali ni, pasal anak buah ku seorang nih.. comel dan agak nakal.. dia sorang jelah pengarang jantung hati ku.. :)
nak ada anak sendiri..errr.. seru kawin tu x sampai lagi...hehehe.


Aku ngan adik aku g jalan2 ke Jusco Mid Valley.. bila Arif nampak je tempat permainan ni..terus dia tarik
tangan aku n kata nak main keta..padahal planning nya aku nak g shopping.. Alahai.. terus x jadi nak bershopping sakan..
Last2.. ngan aku, aku sekali main keta lumba..termasuk mama nya, adik aku..hahaha


Apa pun release ar sikit tension yg melanda diri ku..
Ok lah, lain kali aku tulis lagi, Insya Allah.

Ma as salamah ilal liqa'

No comments:

Post a Comment