Friday, 22 April 2011

Bieberina.. :)




Assalamualaikum..
Semalam ada konsert Justin Bieber live kat Stadium Merdeka..
aku amik cuti 2 hr sbb nak g konsert dia ni.. nak kata aku peminat kipas mati x lah juga,
tapi alang2 dia dtg Msia ni n bkn senang pun nk tgk dia live.. aku pun g lah.
Dari pukul 3 ptg lagi, aku dah tunggu adik aku balik keja..tetiba dia kena balik lambat
pulak kul 5..oh. mesti jem kuda punya ar.. dlm kul 6 kami bertolak ke SM.. jalan mmg jem teruk..
2 jam terkandas dlm jem..akhir nya kul 8.15 kami sampai jugak, Alhamdulillah.

Peminat mula membanjiri Stadium..mmg giler ar ramai 17,000 org dtg



Tshirt dia..hehehe

Takut jugak sebenar nya sebab orang terlampau ramai.. kesesakan berada dimana kat situ..
sempat gak ar mengrab baju selai dua..
Apapun alhamdulillah sebab konsert semalam berjalan ngan lancar..
aku ngan adik aku selamat pergi n balik... :)



3 comments:

  1. Salam.bw here^^ nice blog :)
    Feel free to visit me @ frommetoyou~
    :)

    ReplyDelete
  2. wassalam. dah ziarah awk pun dah :)

    ReplyDelete
  3. heheh..dapat tgk tak si bieber tu dari dekat?

    ReplyDelete